نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تیم های بارسا، منچستر و بایرن مونیخ به دنبال بازیکنان نیمکت نشین یوونتوس

تیم های بارسا، منچستر و بایرن مونیخ به دنبال بازیکنان نیمکت نشین یوونتوس

همواره زمانی که به فصل نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می شویم، بسیاری از بازیکنان در صدد ترک تیم فعلی خود و حضور در تیم دیگری هستند و در بسیاری از این موارد، نارضایتی از حضور در ترکیب اصلی مهم ترین دلیل برای ترک تیم فعلی می باشد و حالا صحبت های زیادی در رابطه با خروج احتمالی روگانی، امره جان و مانژوکیچ در زمستان شنیده می شود.

 

مانژوکیچ:

 

بازیکن کروات تیم یوونتوس که به صورت کامل از تیم یوونتوس کنار گذاشته، در اندیشه ی پیدا کردن تیم جدید خود می باشد و منچستر و بایرن مونیخ از جدی ترین مشتریان این بازیکن می باشند. البته گفته می شود میلان هم به شدت وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارد.

 

امره جان:

 

بازیکن آلمانی تیم یوونتوس اصلا از وضعیت خود در تیم یوونتوس راضی نیست و امروز اسپورت اسپانیا از علاقه ی باشگاه بارسا برای خرید این بازیکن خبر داد و مدعی شد یووه رقمی بین 40 تا 50 میلیون برای فروش بازیکن خود طلب کرده است.

 

روگانی:

 

ساری چندان علاقه ای به خروج روگانی ندارد و قرار است طی روزهای اینده با وی دیداری داشته باشد اما اگر او نتواند با ساری به توافق برسد، باید در زمستان منتطر خروج این بازیکن و یا دمیرال از ترکیب تیم یوونتوس باشیم. گفته می شود ساری 3 پیشنهاد عالی خارج از ایتالیا دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: